25 طرح گردشگری درآذربایجان غربی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: با توجه به نیاز استان برای افزایش و توسعه زیر ساخت های صنعت توریسم 25 طرح گردشگری در آذربایجان غربی اجرا می شود.

جباری افزود: این طرح ها که درمناطق مختلف استان اجرا می شود شامل 2 هتل پنج ستاره، یک هتل چهار ستاره، مراکز خدمات رسانی و گردشگری و اقامتی و همچنین مجتمع های آب درمانی است.

وی ادامه داد: این طرح ها توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد؛ همچنین تسهیلاتی نیز از منابع مختلف دولتی به آنها اعطا شده و پیش بینی می­شود که حجم سرمایه گذاری های آنها به حدود 46 هزار و 64 میلیارد ریال برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: با اتمام و بهره برداری از این طرح ها برای 827 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

جباری با اشاره به نیاز استان به افزایش ظرفیت واحدها و امکانات گردشگری، گفت: با توجه به افق برنامه 1404 دولت مبنی بر پیش بینی 20 میلیون گردشگر خارجی برای کشور، افزایش ظرفیت هتلینگ و ایجاد مراکز گردشگری اعم از مذهبی، تفریحی، ورزشی باید در آذربایجان غربی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام /ه

اجرا شدن طرح گردشگری در استان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.