رییس اداره امور تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد 150 مدرسه و 1450 کلاس درس آماده خدمت رسانی به مسافران فرهنگی کشور است.

آذرکیوان امیرپور، در  گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به شروع زمان ثبت نام ستاد اسکان مسافران فرهنگیان در استان اصفهان از 25خردادماه تا 15 شهریور سال جاری اظهارداشت: به دلیل اینکه استان اصفهان در مسیر سایر شهرستان های کشور است درخواست به صورت حضوری ثبت می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر دو ستاد اسکان  در شهر اصفهان، یک ستاد  در  سایر شهرستان های استان آماده پذیرایی از مسافران است.

رییس اداره امور تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین از آغاز به فعالیت 14 ستاد اسکان در کل استان خبرداد و افزود: از این تعداد 3 ستاد متعلق به شهر اصفهان است.

150مدرسه آماده خدمت رسانی به مسافران فرهنگی است

امیرپور اذغان داشت: تعداد 150 مدرسه  و 1450 کلاس درس آماده خدمت رسانی به مسافران فرهنگی کشور است.

به گفته وی امکانات مدارس مذکور به دو دسته الف و ب تقسیم می شود که از جمله امکانات آن ها می توان به وجود یخچال، تلویزیون، ... در هر کلاس به صورت جداگانه اشاره کردکه این امکانات در کلاس های گروه ب به صورت مشترک ارایه می شود.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به مشکل کم آبی در استان اصفهان از کاهش تعداد مدارس خبر داد و خاطرنشان ساخت: مسافران فرهنگی از شهرهای جنوبی، استان لرستان با هدف دریافت خدمات درمانی به اصفهان مراجعه می کنند و مدت اقامت آن ها یک تا دو هفته قابل تمدید است.

انتهای پیام /س

اسکان فرهنگیان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار