نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: وزیر بهداشت با احداث مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی در این شهرستان موافقت کرد.

موافقت وزیر بهداشت با احداث مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: وزیر بهداشت با احداث مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی ملایر و اختصاص  پزشک فوق تخصص به این شهر و ایجاد امکانات بهداشتی، درمانی و تشخیصی در ملایر موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مرکز آنژیوگرافی از مطالبات جدی مردم و  قول‌های مساعد وزیر بهداشت در سفر به ملایر بوده است، گفت: ایجاد این مرکز از ضروریات شهرستان بود که وزیر بهداشت بر ایجاد این مرکز تاکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان جدید، مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی، توجه جدی به درمانگاه‌های ازندریان، جوکار، علی آباد و سامن و اعزام پزشک فوق تخصص به شهرستان از مطالبات جدی مردم ملایر است.

آزادیخواه از دیگر مطالبات نمایندگان ملایر توجه جدی به ارتقای مراکز درمانی، شهرهای سامن، جوکار و ازندیان بیان ‌کرد و از اتمام نقشه بیمارستان محلی شهر ازندریان با زیربنای 1900 متر خبر داد.

وی به نبود پزشکان ‌متخصص در رشته‌های مغز و اعصاب، ارتوپد، گوش و‌ حلق و بینی و نبود پزشکان متخصص با توجه به وجود سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی در بیمارستان‌های این شهراشاره کرد و افزود: وزیر بهداشت و درمان بر اعزام پزشکان متخصص به‌ ملایر  موافقت کرد.

نماینده مردم ملایر این شهرستان را دومین شهر استان همدان و دارای ظرفیت‌های ویژه در حوزه بهداشت و درمان و خیران سلامت دانست وخاطرنشان کرد:  این شهرباید تمامی امکانات درمانی، بهداشتی را دارا باشد  تا مردم این شهر و شهرستان‌های اطراف از مراجعه به مرکز استان بی‌نیاز باشند.

انتهای پیام/ ب

وزیر بهداشت با احداث مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی درملایر موافقت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار