نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: با تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان در هیئت دولت، مشکلات صاحبان شناور‌های سنتی و ملوان تجاری استان برطرف شده است.

تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان در هیئت دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی را سرمایه اصلی جامعه و دولت در حل مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: تمام سرمایه و اعتبارات دولت، مدیران اجرایی است که باید در حل مشکلات از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

وی، با بیان اینکه نهاد‌های نظارتی، دیوان محاسبات و بازرسی، شهامت و شجاعت و جسارت را از مدیران گرفته‌اند افزود: بسیاری از مشکلات جامعه با شهامت و ریسک‌پذیری مدیران قابل حل است، ولی متاسفانه جسارت برخی مدیران در حل مشکلات جامعه و مردم به سبب فعالیت نهاد‌های نظارتی کاهش یافته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تاکید کرد: مدیرانیکه جسارت و شهامت در ریسک پذیری حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم ندارند نباید در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند و مسئولیت بپذیرند.

حجت‌الاسلام خدری با بیان اینکه سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سایر نهاد‌های نظارتی در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند تصریح کرد: فعالیت‌هایی که در راستای خدمات به مردم است باید مدیران ریسک پذیر باشند و مشکلی از نظر این نهاد‌ها وجود ندارد.

وی، با تاکید بر توجه به مدیریت مصرف آب در استان گفت: بحران مدیریت مصرف آب، از بحران کم‌آبی بدتر است که در این راستا باید مدیریت مصرف در دستور همگان قرار بگیرد تا بحران کم‌آبی کاهش یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بر توجه به برنامه ششم توسعه تاکید کرد و افزود: مدیران باید نسبت به تحقق برنامه ششم توسعه که اکنون یکسال از آن گذشته تلاش و عملکرد خود را ارائه کنند.

حجت‌الاسلام خدری از اصلاح و تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان خبرداد و بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم ساحل نشین استان بوشهر موضوع ته لنجی و کالای همراه ملوان است که این مهم به مشکل اجتماعی تبدیل شد و با اصلاح آیین نامه آن و تصویب در هیئت دولت تا ۹۰ درصد انتظارات صاحبان شناور‌های سنتی و ملوانان محقق شد.

وی، با بیان اینکه با اجرای این آیین‌نامه دیگر نارضایتی برای صاحبان شناور‌ها و ملوانان وجود ندارد گفت:با تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان در هیئت دولت، مشکلات صاحبان شناور‌های سنتی و ملوان تجاری استان برطرف شده است.

انتهای پیام/م

مشکلات معافیت ترخیص کالای همراه ملوان استان بوشهر برطرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.