یک معلم هندی برای دیدار با ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین دست به اقدام عجیبی زد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک معلم هندی هوادار تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی با دوچرخه خود را به روسیه رسانده تا ستاره تیم بارسلونا و آرژانتین را از نزددیک ببیند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

رقابت های جام جهانی 2018 از روز پنج شنبه در روسیه آغاز شده و هزاران هوادار از سراسر جهان خود را به این کشور رسانده اند تا از نزدیک شاهد این رویداد معتبر باشند.
در میان کسانی هستند که شیوه های غیرمعمولی را برای سفر خود انتخاب کرده اند.کلیفین فرانسیس هندی یکی از این هواداران است.
این هندی 28 ساله که معلم ریاضیات است به شوق دیدار لیونل مسی و امضا گرفتن از او از کرالای هند خود را به روسیه رسانده است.
رویای او این است که لیونل مسی دوچرخه او را امضا کند.این هوادار هندی که بیش از 4000 کیلومتر رکاب زده، سفر خود را از روز 23 فوریه شروع کرده است.
وی می گوید: "من از دوران کودکی هوادار سرسخت فوتبال هستم و تیم مورد علاقه من آرژانتین است. رویای بزرگ من تماشای مسابقات جام جهانی است اما بسیار گران است بنابراین من یک بازی مرحله گروهی بین فرانسه و دانمارک را تماشا خواهم کرد. پس از آن، من چند روز در روسیه می گذرانم و بعد به چرخه من به کرالا برمی گردم. قبل از آن، باید بدهم مسی دوچرخه ام را امضا کند. "
وی درباره سفر خود نیز گفت: "ابتدا با هواپیما از کرالا به دبی رفتم و از آنجا یک دو چرخه خریدم و شروع به دوچرخه سواری به مقصد کردم. از کشورهای امارات متحده عربی، ایران، آذربایجان عبور کردم و به روسیه رفتم.
این هوادار افزود: اگرچه قصد داشتم از طریق گرجستان به روسیه بروم، اما ویزای گرجستان را دریافت نکردم، بنابراین من از طریق مرز آذربایجان به روسیه رسیدم. اکنون به روسیه رسیده ام و باید بیش از 600 کیلومتر رکاب بزنم تا به مسکو برسم.
علاوه بر این هوادار هندی، هواداران دیگری نیز از آرژانتین،عربستان و پرتغال مسیر طولانی کشورهای خود تا روسیه را با دوچرخه طی کرده اند تا از نزدیک شاهد جام جهانی 2018 باشند.
باتیستا هوادار پرتغالی است که 4640 کیلومتر را با دوچرخه طی کرده و خود را به روسیه رسانده تا ضمن تماشای مسابقات جام جهانی برای یک صندوق خیریه نیز پول جمع آوری کند.

 

بیشتر بخوانید:

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد


انتهای پیام/

معلم هندی با دوچرخه عازم مسکو شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار