داوید دخیا سنگربان شماره یک اسپانیا با وجود عملکرد ضعیف برابر پرتغال، در بازی با ایران هم به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی اسپانیا تایید کرد که داوید دخیا سنگربان این تیم با وجود داشتن اشتباهاتی در بازی برابر پرتغال ، مقابل ایران هم در چارچوب دروازه تیمش خواهد ایستاد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


در جریان تساوی 3-3 لاروخا با پرتغال، سنگربان منچستر یونایتد روی یک ضربه کریستیانو رونالدو دچار اشتباه شد و روی همین ضربه پرتغال به گل دوم  رسید. پس از این بازی دخیا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و حتی در یک نظر سنجی حدود 50 درصد هواداران خواستار نیمکت نشین شدن او در بازی برابر ایران شدند.
اما به گفته هیرو دخیا جایگاه خود را در بازی برابر ایران از دست نخواهد داد.

هیررو در کراسنودار به خبرنگاران گفت: "او آرام و خونسرد بوده است، مثل همیشه تمرین می کند و ما می دانیم که فوتبال چطور است. همه ما به او اعتماد داریم."

من ایده های روشنی را پیش روی خودمان می بینم و به تجربه می دانم که ورزشکار همیشه به اعتماد نیاز دارد، نه تنها در زمان های خوبش."
سرمربی اسپانیا افزود: "او در قبال این مسئله به خوبی واکنش نشان داده است، او آرام است و قبلا موقعیت های دشواری را پشت سر گذاشته  است و اکنون مسیر روشنی پیش روی او وجود دارد تا این مسئله را نیز  پشت سر بگذارد."

اسپانیا روز چهارشنبه در بازی دوم خود در" کازان "با ایران بازی می کند.

 

بیشتر بخوانید:

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد


انتهای پیام/


دخیا نیمکت نشین نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار