همایش کشوری آشنایی با پروژه بازار متریال شرکت ملی پست در اراک برگزار شد.

همایش کشوری بازار متریال شرکت پست در اراک/اجرای بازار متریال تا یک ماه آینده در سراسر کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  همایش کشوری آشنایی با پروژه بازار متریال شرکت ملی پست در اراک برگزار شد و در این همایش ۱۵ استان همجوار استان مرکزی با فنون پروژه بازار متریال آشنا شدند.

نجاری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران درحاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: شرکت ملی پست با هدف افزایش خرید و پروژه اینترنتی بازار متریال را راه اندازی کرده است که این پروژه برای اولین بار در استان مرکزی انجام شده است.

نجاری افزود: طرح بازار متریال فعلا در خصوص صنعت ساختمان در حال اجراست و خرید و فروش تمام لوزام ساختمان از این طریق امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: سال گذشته بالغ بر ۵۰۰ میلیون مرسوله از طریق شرکت ملی پست ایران در سراسر ایران جابجا شده است و در حوزه تجارت الکترونیک هم ۸ میلیون مرسوله که پیش بینی می‌شود در حوزه تجارت الکترونیک این رقم به ۱۵ میلیون مرسوله برسد.

اجرای بازار متریال تا یک ماه آینده در سراسر کشور

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران ادامه داد: با توجه به موفقیت استان مرکزی در این پروژه، این طرح در ۱۵ استان دیگر هم به اجرا در می‌آید و طرح اینترنتی بازار متریال تا یک ماه آینده در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

در این همایش کارشناسان ۱۵ استان همجوار استان مرکزی با فنون پروژه بازار متریال آشنا شدند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.