مدیر عامل شرکت برق منطقه ای باختر از اجرای پروژه انتقال و توزیع برق در ۳ استان خبرداد.

۹۰ پروژه انتقال و توزیع برق در ۳ استان در حال اجرا/اجرای  پست برق خنداب با ۱۰۰ درصد توان داخلیشبیهی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای  باختر  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت:۹۰ پروژه انتقال و توزیع برق در استان مرکزی همدان و لرستان توسط این شرکت در حال اجراست.

شبیهی افزود: این ۹۰ پروژه شامل اصلاح و توسعه خطوط و پست‌های برق در سه استان مرکزی، همدان و ارستان با اعتبار ۵ هزار و هفتصد میلیارد ریال در حال احداث است که به منظور ایجاد امکان توسعه صنعتی، اجتماعی و تولیدی و افزایش پایدار شبکه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از این پروژه‌ها پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلو وات لجور در شهرستان خنداب است که با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در شش ماهه نخست سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

پست برق خنداب با ۱۰۰ درصد توان داخلی در حال اجراست


مدیر عامل شرکت منطقه برق باختر ادامه داد: در طراحی و اجراء و تامین تجهیزات از ۱۰۰ درصد توان داخلی و شرکت‌های سازنده تجهیزات در زنجان، ساوه، قزوین، تهران و اراک استفاده شده است و با بهره برداری از این طرح، ضمن برطرف شدن مشکل افت ولتاژ در شهرستان خنداب و منطقه عبدالرحیم همدان شرایط استقرار واحد‌های صنعتی در این مناطق هم فراهم می‌شود.

توزیع و انتقال ۲۲ میلیارد کیلو وات ساعت انتقال انرژی در حوزه برق باختر صورت می گیرد و این شرکت با تحویل برق از خطوط گتوند، دز و کارون وظیفه توزیع در سه استان مرکزی، همدان، لرستان و انتقال به استان‌های شمال کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.