کارشناس فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران :

عملکرد هوشمندانه و حرفه ای کیروش در بازی با مراکش عامل پیروزی تیم ملی ایران بود

پیشکسوت تیم ذوب آهن اصفهان گفت :کیروش در مراحل مختلف ثابت کرده که بسیار هوشمندانه و با سیاست‌گزاری حرفه ای تصمیم گیری می کند.

عملکرد هوشمندانه و حرفه ای کیروش در بازی با مراکش عامل پیروزی تیم ملی ایران بودحسن حاج رسولی در  گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  افزود: دو بازی آینده ی تیم ملی کشورمان با تیم های پرتغال و اسپانیا و صعود به مرحل بعد بسیار سخت است چراکه حتی اگر تیم ما در هردو بازی به تساوی دست پیدا کند باز هم ممکن است تیم های اسپانیا و پرتغال با تفاضل گل به مرحله بعد صعود کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر نتیجه ی مسابقه ی دو تیم اسپانیا و پرتغال مساوی نمی شد به نفع تیم ملی ایران بود افزود: دفاع تیم ملی ایران در بازی با مراکش عملکرد بسیار خوبی داشت و امیدوارم در بازی های آینده بازیکنان پست حمله نیز عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان  با اشاره به اینکه  باید عملکرد تیم ملی کشورمان را با تیم های آسیایی مقایسه کنیم چراکه تیم های اروپایی سالهاست در سطح بسیار بالا بازی می کنند افزود :بازیکنان ما با تمام وجود در مقابل مراکش جنگیدند و خوشبختانه به سه امتیاز رسیدند .

حاج رسولی در باره عملکرد کیروش گفت : انتخاب تیم ها برای بازی های تدارکاتی تیم ملی و آمادگی بازیکنان بسیار هوشمندانه بود چراکه تیم هایی مانند عربستان با وجود عملکرد قابل قبول در بازی های تدارکاتی خود با حریفان قدرتمند نتوانستند به عملکرد مطلوب در جام جهانی دست یابند.

وی در پایان  در باره شگفتی شب گذشته جام جهانی  فوتبال و باخت تیم آلمان در مقابل مکزیک بیان کرد : نتیجه بازی  شب گذشته از ارزش های تیم ملی آلمان کم نکرد و مطمئن هستم تیم آلمان با رفع نقاط ضعف خود در بازی های آینده با قدرت و اقتدار به مراحل بعد صعودخواهد کرد.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.