مربی تیم ملی کبدی خبر داد:

قهرمانی تیم ملی کبدی در جام فجر با دو بازیکن و یک مربی اصفهانی

مربی تیم ملی کبدی گفت: تیم ملی کبدی با حضور دو بازیکن و یک مربی اصفهانی در تورنمنت بین‌المللی جام فجر به مقام قهرمانی رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا کمالی‌مقدم  اظهار کرد: دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی جام فجر در منطقه آزاد اروند با حضور 6 تیم از کشورهای ایران، عراق، آذربایجان و گرجستان برگزار شد.

وی افزود: بر اساس گروه‌بندی، جوانان اروند، تیم ملی ایران و گرجستان در گروه اول و شهرداری خرمشهر، عراق و آذربایجان در گروه دوم با یکدیگر رقابت کردند.

مربی تیم ملی کبدی به نتایج تیم ایران در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تیم ایران در دیدار افتتاحیه، مقابل گرجستان پیروزی قاطعی را کسب کرد، در دومین دیدار نیز برابر تیم جوانان اروند به برد دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: تیم ایران با غلبه بر تیم شهرداری خرمشهر راهی دیدار فینال شد و در دیدار نهایی نیز با نتیجه قاطعی از سد عراق گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد، عراق دوم شد و تیم‌های شهرداری خرمشهر و جوانان اروند هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

کمالی‌مقدم با اشاره به حضور سه اصفهانی در ترکیب تیم ملی، یادآور شد: مجید مؤمنی و سیدمهدی حسینی به‌ عنوان بازیکن و بنده نیز به‌ عنوان مربی، این تیم را همراهی می‌کردیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات کبدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.