تیم کبدی دولت آباد برخوار به نمایندگی از استان اصفهان مقام سوم مسابقات کبدی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیزدهمین دوره از رقابت های کبدی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با حضور ورزشکارانی از 10 استان کشور شامل گلستان، اصفهان، مرکزی، قم، آذربایجان غربی، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان از 25تا 27 مراد در محل سالن جمال زهی شهرستان زابل برگزار شد.

تیم گلستان در این دوره از رقابت ها مقام نخست، سیستان و بلوچستان مقام دوم و اصفهان و آذربایجان غربی به صورت مشترک مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

کاپیتان تیم ملی کبدی کشور افزود: تیم کبدی شهر دولت آباد که به عنوان نماینده استان اصفهان در مسابقات جوانان قهرمانی کشور در شهر زابل استان سیستان و بلوچستان شرکت کرده بود، پس از شکست در مقابل تیم سیستان مقام سوم این دوره مسابقات را به دست آورد.

رضا کمالی مقدم گفت: تیم گلستان با نتیجه 68 بر 20 و پیروزی برابر تیم شهرستان برخوار، اولین فینالیست حاضر در مسابقات قهرمانی کشور کبدی جوانان در شهرستان زابل شد.

وی اظهار کرد: رشته ورزشی کبدی دولت آباد یکی از رشته های مدال آور در استان و کشور در سطوح مختلف به شمار می رود به طوری که در همه مسابقاتی که تیم کبدی دولت آباد حضور داشته موفق به کسب مدال و رتبه شده است.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان مقام سوم رقابت های کبدی قهرمانی کشور را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار