مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: خیابان‌های غذا یا همان food_stree‌ها صرفا برای ارایه خوراکی‌های خیابانی تعبیه و راه اندازی نمی‌شوند، این رویداد با خود، پیوست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی را به همراه دارد.

خیابان غذا، محلی برای پیوست‌های فرهنگی، هنریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابوالفضل انتظاری گفت: فعالیت خیابان غذا در شهر رویایی پدیده شاندیز، از نیمه‌های ماه مبارک رمضان و با ایجاد ۲۵ غرفه و با حضور سه خودرو ون (کافی شاپ و کترینگ سیار) کار خود را آغاز کرده است و تا دوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: خیابان‌های غذا، یا همان "food street"‌ها در تمامی دنیا در نقش رویداد‌هایی برای پیوست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی ظاهر می‌شوند و در پدیده شاندیز نیز این امر قابل مشاهده بوده که یکی از این پیوند‌ها برگزاری رژه خودرو‌های کلاسیک از ورزشگاه ارشاد مشهد تا شهر رویایی پدیده شاندیز بود.

مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز ادامه داد: در خیابان غذای سنگ فرش پدیده شاندیز انواع خوراک‌های بومی و محلی، خوراکی‌های فرنگی و ایرانی، انواع فینگرفودها، نوشیدنی ها ، میان وعده ، کاپ کیک و فست فود‌ها عرضه می‌شود و در برخی از غرفه‌ها امکان ارائه غذا‌های کودک و غذا‌های ویژه گیاه خواران (ویجترین ها) فراهم شده است.

انتظاری اعلام کرد: در حال حاضر دو خودرو ون از اراک در این خیابان حضور دارد و یکی از مشهد می‌باشد و در ادامه نیز چند خودرو ون (کترینگ و کافی شاپ سیار) از ارومیه و کرمانشاه به جمع غرفه داران و حاضران در خیابان غذای پدیده شاندیز می‌پیوندند.

به گفته وی، فعالیت این خیابان تا دوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 17:00 تا 01:00 بامداد از خدمات و محصولات آن استفاده کنند.

انتهای پیام// ف. ح
 

 

فعالیت خیابان غذا در پدیده شاندیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.