نمایندگان دموکرات آمریکایی از محل نگهداری کودکان مهاجران که در پی سیاست‌های بی‌رحمانه واشنگتن از والدینشان جدا شده‌اند، بازدید و اعلام کردند با این سیاست مقابله خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به شکل غیرمنتظره از محل نگهداری کودکان مهاجران بازدید کردند. 

این نمایندگان با بازدید از محل نگهداری کودکانی که از والدینشان در مرز آمریکا جدا شده‌اند، قول دادند به سیاست «شرورانه» جدا‌سازی کودکان از والدینشان در مرز آمریکا، پایان دهند.

بازدید نمایندگان دموکرات آمریکایی از محل نگهداری کودکان مهاجران+ عکس

سیاست امنیت مرزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، موسوم به «تحمل صفر»، خشم هر دو جناح سیاسی دموکرات و جمهوری‌خواه را در آمریکا برانگیخته است و این خشم در مراسم روز پدر در آمریکا، به طور مشخص انعکاس داشت.

ترامپ می‌گوید قصد دارد به جداسازی کودکان از والدینشان پایان دهد و در خصوص بحران پیش آمده، دموکرات‌ها و سیاست‌های آن‌ها را ملامت می‌کند.

برخی از هم‌حزبی‌های ترامپ علنا خواستار پایان یافتن این سیاست شده‌اند.

با توجه به عمیق‌تر شدن اختلافات بر سر سیاست‌های مهاجرتی ترامپ، جمهوری‌خواهان کنگره طرح مهاجرتی جدیدی را پیشنهاد کرده‌اند. مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت اعضای آن را جمهوری‌خواهان دارند، ممکن است در چند روز آینده به دو اقدام مهاجرتی رای بدهد که پایان دادن به جداسازی اعضای خانواده‌ها از یکدیگر، بخشی از آن است.

انتهای پیام/

بازدید نمایندگان دموکرات آمریکایی از محل نگهداری کودکان مهاجران+ عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار