لایحه افزایش قیمت بلیط قطار شهری اصفهان از مبلغ هفت هزار ریال به ۱۰هزار ریال به تصویب شورای اسلامی شهر نرسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یکی از لوایح بررسی شده در سی وهفتمین جلسه شورای شهر مربوط به افزایش قیمت بلیط قطار شهری اصفهان از مبلغ هفت هزار ریال به ۱۰هزار ریال بود که معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان، در این خصوص از تامین نشدن هیچ یک از نیازهای مالی مترو با توجه به افزایش مسافران مترو خبرداد.

مردم باید هزینه استفاده از خدمات را نزدیک‌تر به نرخ واقعی پرداخت کنند

مرتضی طهرانی با اشاره به هزینه ۵۵۰۰ تومانی جابه جایی هر مسافر با مترو، تصریح کرد: شهرداری کمتر از ۱۰درصد این هزینه را از شهروندان دریافت می‌کند.

کوروش خسروی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که از موافقان افزایش نرخ بلیط قطار شهری بود، بر ضرورت اداره نکردن شهر با یارانه تاکید کرد و افزود: مردم باید هزینه استفاده از خدمات را نزدیک‌تر به نرخ واقعی پرداخت کنند.

فعلا زمان مناسبی برای افزایش دوباره نرخ بلیط مترو در سال ۹۷ نیست

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز از مخالفان این لایحه، گفت: فعلا زمان مناسبی برای افزایش دوباره نرخ بلیط مترو در سال ۹۷ نیست.

گفتنی است، طرح پیشنهادی افزایش قیمت بلیط قطار شهری اصفهان برای دومین بار در سال جاری نه تنها در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مورد موافقت قرار نگرفت بلکه در نهایت به تصویب شورای شهر هم نرسید.

انتهای پیام/ س

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.