معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری اصفهان گفت: قطار شهری و ناوگان اتوبوس رانی به ترتیب از ساعت شش و شش و سی دقیقه بامداد آماده انتقال نمازگزاران عید فطر به مصلی حضرت امام خمینی (ره) است.

علیرضا صلواتی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: نظر به تاکید شهردار اصفهان مبنی بر حمل و نقل هرچه با کیفیت تر همشهریان عزیز در روز عید فطر، قطار شهری و ناوگان اتوبوس رانی به ترتیب از ساعت شش و شش و سی دقیقه بامداد و به صورت رایگان به خدمت رسانی مشغول خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تمهیدات ویژه در زمینه حمل و نقل سریع و آسان همشهریان عزیز، از همه نمازگزاران تقاضا می کنیم از استفاده از خودرو شخصی پرهیز کنند همچنین در ورودی های شرقی و غربی مصلی نیز محل توقف دوچرخه و موتور تعبیه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان توضیح داد: خط یک قطار شهری در روز عید فطر از ایستگاه عاشق آباد واقع در خیابان امام خمینی (ره) و از دیگر سو از ایستگاه پایانه صفه اقدام به خدمات دهی تا میدان آزادی می کند و از میدان آزادی تا ایستگاه مصلی خط تندرو اتوبوس شهری با استفاده از دو ایستگاه به ارائه خدمات می پردازد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه اظهار کرد: به همین منظور 400 دستگاه اتوبوس در خطوط اصلی و غیر اصلی آماده ارائه خدمات است که خط اول سامانه تندرو اتوبوس شهری بیشترین سهم را در این تعداد خواهد داشت بنابراین انتظار داریم که مدت زمان انتظار همشهریان در ایستگاه های این خطوط بین 2 تا 5 دقیقه باشد.

صلواتی تشریح کرد: به همین شکل و پس از پایان نماز عید فطر هر دو سامانه قطار شهری و اتوبوسرانی تا ساعت 14 آماده ارائه خدمات است.

وی در پایان گفت: همچنین در خیابان های مصلی، آزادگان، سعادت آباد و آیت الله خوانساری و همچنین در محدوده تخت فولاد 10 پارکینگ پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار