مدیرعامل بانک توسعه تعاون؛

طرح‌های اشتغال زا تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ١٢ هزار میلیارد تومان به متقاضیان اشتغال پایدار روستایی، عشایری و اشتغال فراگیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی که منظور بررسی عملکرد پرداخت تسهیلات با مدیران شعب بانک توسعه تعاون فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد برگزار شد، اظهار کرد: آخرین مهلت پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی پایان شهریور امسال است.

وی اضافه کرد: در کشور، سه بانک کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک و صندوق کارآفرین امید مجری پرداخت ١٢ هزار میلیارد تومان به متقاضیان اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر هستند.

مهدیان ادامه داد: سهم بانک توسعه تعاون پرداخت ٣ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان است، و این تسهیلات باید تا پایان شهریور به متقاضیان پرداخت شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: این تسهیلات به همه طرح‌های اقتصادی پرداخت می‌شود، و نرخ آن از ۴ تا ١٠ درصد است و به رونق اقتصاد و افزایش اشتغال کمک قابل تجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه سهم فارس ٣٦٥ میلیارد تومان است، تصریح کرد: تاکنون ٢٧٣ طرح به بانک معرفی، ٨٢ طرح در بانک تصویب و از این تعداد ٤١ طرح تسهیلات پرداخت شده است.

همچنین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اظهار کرد: ٧٧ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان به طرح‌های اشتغال فراگیر به فارس اختصاص داده شده است.

مختاری با بیان اینکه تاکنون ٦٠ طرح در بخش اشتغال فراگیر به بانک معرفی شده است، اضافه کرد: از این تعداد، ۴ طرح تصویب و به متقاضیان ۲ طرح تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیرعامل بانک توسعه تعاون در شیراز

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.