معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به منظور احیای طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آریا نارویی معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بازدیدی که به همراه نمایندگان بانک عامل و سرمایه‌گذار طرح اجرای پروژه هتل ۴ ستاره در زاهدان داشتیم، مقرر شد به منظور احیای یک مجموعه اقامتی در قالب هتل ۴ ستاره در زاهدان، پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی صورت می‌گیرد.

نارویی افزود: یکی از سیاست‌های تشویقی سازمان میراث فرهنگی در این حوزه، ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در تامین زیرساخت‌های گردشگری با پرداخت تسهیلات کم بهره از محل‌های اعتباری در اختیار است.

وی گفت: این تسهیلات از محل منابعی مانند طرح اشتغال روستایی و فراگیر، کار گروه رفع موانع تولید و صندوق توسعه ملی پرداخت میشود.

نارویی ادامه داد: در این راستا دو واحد هتل که عملیات اجرایی آن به دلیل کمبود نقدینگی بخش خصوصی متوقف شده بود و یا با سرعت بسیار کمی انجام میشد، برای بهره‌برداری مطابق با استاندارد‌های روز دنیا احیا خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: این هتل‌ها که در قالب هتل ۴ و ۵ ستاره تعریف شده‌اند از نیمه اول سال ۹۸ به تاسیسات اقامتی استان اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات  به طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار