استاندار فارس گفت: علت پلمب فروشگاه بستنی شیراز به سرعت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در حاشیه جلسه شورای کشاورزی استان در پاسخ به چرایی پلمب شعبات بابا بستنی شیراز، گفت: دلیل این امر به سرعت پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چرا گاهی مسئولان موجب بدرفتاری با برندهایی مانند شعبه بابا بستنی می‌شوند و اگر تعطیلی این واحد در ارتباط با سلامت مردم بوده پس چرا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اطلاع‌رسانی شفافی نداشته‌اند و موجب شده تا مردم از فضای اجتماعی اخبار مود نظر را دنبال کنند؟ گفت: حرف درستی است و برای من نیز جای سئوال است.

تبادار در پاسخ به این سئوال که اگر این مهم با سلامت مردم منافات داشته چرا دادستانی ورود نکرده و تنها به زدن یک بنر برای اطلاع از تعطیلی شعبات این برند اکتفا شده است؟ افزود: باید از دانشگاه علوم پزشکی بپرسیم که چه موانعی که موجب پلمب شدن این شعبه شده است؟

استاندار فارس از معاون سیاسی امنیتی و توسعه منابع انسانی خود خواست تا هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی کنند.

تبادار تصریح کرد: اگرچه من هم این خبر را شنیده بودم اما باز شدن این موضوع موجب تجدید و پیگیری در اسرع وقت شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتهای پیام/ر

دلیل پلمب شعبه بابابستنی شیراز به سرعت پیگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۹ تير ۱۳۹۷
دانشگاه پزشکی شیراز از دانشگاه های مشهور کشور است . همیشه هم همین بنر رو میزنه . شخصا دارویی رو از عطاری گرفتم سال ۸۶ که بردم دانشگاه شیراز و درخواست ازمایش دادم و به واسطه همون ازمایش دانشگاه راسا وارد عمل شد عطاری و چند مغازه رو تعطیل کرد و بدرخواست من اطلاعیه ای هم در روزنامه خبر چاپ شد
آخرین اخبار