سیاست‌های مهاجرتی ترامپ تنها کسانی را که به شکل غیرقانونی از مرز عبور کرده‌اند تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، بلکه مهاجران قانونی آمریکا را نیز به خطر انداخته است.

سیاست‌های مهاجرتی ترامپ حتی مهاجران قانونی آمریکا را به خطر انداخته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، بسیاری از افرادی که سال‌ها قبل به آمریکا به شکل قانونی مهاجرت کرده اند و اقامت این کشور را دارند، امروز وضعیت زندگی خود را بی ثبات می‌بینند.

یکی از این افراد، یک مکزیکی ۶۲ ساله‌ است که به رقم داشتن سابقه قانونی مهاجرت و کارت اقامت آمریکا و پس از ۵۰ سال زندگی در این کشور، اکنون در بازداشت به سر می‌برد. اداره مهاجرت آمریکا در توضیح این بازداشت اعلام کرده است: برخی اطلاعات حاکی از آن است که گارسیا پیش از ورود به آمریکا دارای سابقه کیفری بوده است. این امر او را در شرایطی قرار می‌دهد که امکان اخراجش از آمریکا وجود دارد.

دختر این مهاجر سابق گفت مقامات اداره مهاجرت آمریکا بدون توجه به تاثیر چنین تصمیماتی بر خانواده ها، آن را اجرا می‌کنند. وی تاکید کرد پدرش به علت بیماری اکنون در وضعیت بدی به سر می‌برد. او همچنین گفت قوانین مهاجرت آمریکا به گونه‌ای است که اکنون ماموران اداره مهاجرت می‌توانند بدون داشتن حکم پیگرد وارد خانه شوند، افراد را با خود ببرند و اعضای خانواده را از هم جدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار