مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۲۹۰ غریق از اول خرداد تاکنون با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل دریای استان نجات یافتند.

نجات ۲۹۰ نفر از مرگ حتمی در دریای مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر در سواحل استان مستقر هستند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۲۵ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۶۱ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ فروند قایق نجات و ۱۳ فروند جت اسکی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۸ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند، افزود: هزار و ۵۳ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران افزود: عملیات اجرایی طرح امداد ونجات ساحلی در ایام تابستان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی در دست اجراست.

اکبری به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر خودداری کنند.

انتهای پیام /ر

هشدار جمعیت هلال احمر مازندران به مسافران و گردشگران ساحلی

برچسب ها: هلال احمر ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار