رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه از اهدای ۲۵۰ سبد غذایی به نیازمندان سوادکوه در طرح همای رحمت به ارزش ۲۵۰ میلیون‌ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید متانی رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: جمعیت هلال‌احمر در راستای اهداف و رسالت‌های خود اقدام به اجرای برنامه‌های خود در ماه رمضان کرد.

وی با بیان اینکه امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در ماه رمضان برای اهداف بشر‌دوستانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقدام به برگزاری برنامه‌های حمایتی کرد، افزود: اهداف بشر‌دوستانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از سوء‌معیشت، بهداشت در جامعه هدف شامل؛ بیماران صعب‌العلاج، خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار مناطق محروم روستایی وشهری از اهداف برنامه‌های جمعیت‌هلال‌احمر است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: امور جوانان جمعیت هلال‌احمر این ۲ شهرستان باهمکاری خیرین، داوطلبان و مدیران صنعتی در ماه‌رمضان نسبت به تامین و توزیع حداقل نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند، اقدام‌کرد.

متانی گفت: تامین و توزیع حداقل نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند در قالب سبد‌غذایی شامل برنج، روغن، قند، شکر، چای، ماکارونی، رب، حبوبات، خرما، پنیر و سویا به ارزش هر سبد یک‌میلیون ریال اقدام کرد که تاکنون ۲۵۰ سبد اهدا شد.
انتهای پیام/آ

اهدای ۲۵۰ سبد‌غذایی به نیازمندان سوادکوه در ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار