رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشکیل ۵۰ پرونده برای سوءاستفاده کنندگان از نوسانات ارزی خبر داد.

تشکیل ۵۰ پرونده برای متخلفان نوسانات ارزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد   راضیه علیرضایی گفت: این تعداد پرونده از ابتدای امسال  برای اشخاصی  است که خرید کالای وارداتی خود را با ارز نرخ قبلی انجام داده اند و هم اکنون بدون دلیل قیمت کالای خود را افزایش داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی  افزود: افزایش قیمت تمام شده تولید به وسیله هزینه‌های مترتب بر آن مانند حمل و نقل و تامین زیربنا‌ها به معنای کاهش فرصت رقابت تولید داخل در عرصه بین المللی و افزایش غیرضروری قیمت برای مصرف کننده است.

علیرضایی   کمک به ارتقای کیفیت در تولید، بالا بردن عمق تولید داخل و برخورد با افزایش غیرمنطقی نرخ کالا  را از جمله تدابیر این سازمان عنوان کرد وافزود  بازرسان این سازمان با افزایش غیر منطقی کالا برخورد جدی خواهند کرد.

 علیرضایی گفت:در ۲ ماه نخست امسال ۳۸ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار و ۳۰ نفر در استان صادر شده است.

علیرضایی گفت: هم اینک در خراسان رضوی پنج هزار و ۶۰۷ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری ۱۵۸ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۸۸ هزار نفر مشغول فعالیت هستند.
 
انتهای خبر// ر.ق
 

 برخورد جدی بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت با افزایش غیر قانونی قیمت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.