رییس پلیس فتا لرستان جهت رفاه حال شهروندان دورود و همچنین برخورد قاطعانه و مجدانه با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، از افتتاح و به بهره‌برداری پلیس فتا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ دوم کارآگاه فرهاد ابدال چگنی رییس پلیس فتا لرستان گفت: با پیگیری انجام شده توسط پلیس فتا استان لرستان و همکاری مرکز فتا ناجا و همچنین پشتیبانی و حمایت فرماندهی انتظامی لرستان سردار مهدیان پلیس فتا دورود افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افزایش پرونده‌های متشکله مرتبط با فضای مجازی در شهرستان دورود و مراجعه شهروندان دورودی به شهر‌های مجاور از جمله خرم‌آباد و بروجرد جهت پیگیری حقوق تضییع‌شده خود، ما را بر آن داشت تا با تأسیس پلیس فتا در این شهرستان خدمات پلیس فتا را در دسترس شهروندان دورودی قرار دهیم.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: تاسیس پلیس فتا در شهرستان دورود از مطالبات جدی و به حق مردم این دیار بوده که از طرق مختلف در خواست‌های خود را به فرماندهی انتظامی استان و پلیس فتا ارسال می‌نمودند و درخواست تاسیس پلیس فتا در این شهرستان را داشتند.

سرهنگ چگنی ادامه داد: افزایش روز به روز جرایم در فضای مجازی و عدم وجود پلیس فتا در تمام شهرستان‌های استان باعث گردیده است تا پیگیری پروند‌ه‌های این شهرستان‌ها زمان‌بر گردد.

رییس پلیس فتا لرستان گفت: پلیس فتا در شهرستان‌های کوهدشت، بروجرد، دورود و مرکز استان فعال می‌باشد و تاسیس پلیس فتا در دیگر شهرستان‌های استان از مطالبات مردمی است که از طرف سردار فرماندهی محترم انتظامی استان در دست پیگیری می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را با پلیس فتا به اشتراک بگذارند و همچنین از شهروندان در خواست نمود تا در صورت رویت هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سایت فوق به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

افتتاح پلیس فتا دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام چرا باز نمیشه سایت که گذاشتید