سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی صبرانه منتظر آغاز تمرینات بودم که طبق برنامه امروز نخستین تمرین خود را برگزار کردیم.

برانکو: بازیکنان شاغل در لیگ ایران عملکرد خوبی برابر مراکش داشتند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه نخستین تمرین  پرسپولیس جهت آمادگی بازی های لیگ هجدهم اظهار کرد: من هم همانند اصحاب رسانه و هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر آغاز تمرینات بودم که طبق برنامه امروز نخستین تمرین خود را برگزار کردیم. احمد زاده و مسلمان از تیم جدا شدند و برای این 2 بازیکن آرزوی موفقیت در تیم جدید خود می کنم. 

سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی ایران برابر مراکش در جام جهانی 2018 روسیه تصریح کرد: این پیروزی را تبریک می گویم اما دوست ندارم عملکرد تیم ملی فوتبال ایران را تفسیر کنم چرا که سایر تیم ها از جمله تیم ملی کرواسی هم تحلیل و ارزیابی نمی کنم. 

سرمربی اسبق تیم ملی ایران درباره عملکرد بیرانوند و امیری در بازی برابر مراکش اظهار کرد: به نظرم این 2 بازیکن جزء نفرات برتر تیم ملی بودند و علاوه بر این 2 بازیکن، امید ابراهیمی و روزبه چشمی بازیکنان لیگ برتر ایران هم عملکرد خوبی برابر مراکش داشتند. به هر حال بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران نسبت به لژیونرها بهتر بازی کردند. 

او درباره اینکه ریکاوری کی روش در بهتر شدن عملکرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر کشورمان تاثیرگذار بوده است، گفت: بله به نظر می رسد ریکاوری صورت گرفته در عملکرد بازیکنان خیلی تاثیر گذار بوده است. 

امیری به احتمال زیاد در پرسپولیس می ماند 

او درباره وضعیت قرارداد بازیکنان فعلی پرسپولیس گفت: وحید امیری هنوز قراردادش را تمدید نکرده است اما باشگاه با این بازیکن مذاکراتی انجام داد و به احتمال زیاد او در پرسپولیس می ماند. همچنین محمد انصاری هم توافقات خوبی با باشگاه کرده است. آدام همتی در تمرین امروز غایب بود و این بازیکن امشب به تهران می رسد اما اطلاعی از علت غیبت منشا و علوان زاده را در تمرین امروز ندارم. از وضعیت تیم رضایت دارم و بازیکنان روحیه خوبی برای استارت لیگ هجدهم دارند.

6 بازی دوستانه را تا شروع لیگ هجدهم برگزار می کنیم 

برانکو درباره برنامه اش برای بازی های لیگ هجدهم گفت: تمرینات ما در 3 بخش انجام می شود که 15 روز در تهران هستیم و 15 روز هم اردویی در خارج از کشور برگزار می کنیم و طی این مدت 44 جلسه تمرین انجام می دهیم . همچنین 6 بازی دوستانه هم در این مدت زمانی برگزار می کنیم که بازی سوپر جام هم شامل این برنامه می شود. شریفی و شیری بازیکنان جدید در تمرینات تیم حضور یافتند تا میزان آمادگی آنها را بسنجیم.

خیلی دوست دارم رفیعی به تیم ما بپیوندد 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت سروش رفیعی اظهار کرد: سروش رفیعی قراردادش با باشگاه الخور قطر به پایان رسیده است و خیلی دوست دارم که او به تیم ما بپیوندد چرا که در گذشته یکی از بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس بود اما پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است و همین موضوع بر روی عقد قرارداد با رفیعی تاثیر گذار است. البته ما با وجود محرومیت شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم و می دانیم کار سختی پیش رو داریم اما حداکثر تلاش خود را برای تکرار قهرمانی می کینم و از موضوعی هم نمی ترسیم و انتظار کسب نتایج خوب در فصل آینده را داریم. 

او درباره محل اردوی تیم پرسپولیس گفت: اوکراین و کرواسی گزینه های مدنظرمان برای تشکیل اردو است اما به احتمال زیاد در زادگاهم کرواسی اردو بر پا می کنیم. 

فوتبال بدون رقابت پیشرفت نمی کند 

برانکو درباره اینکه نگرانی بابت افزایش انتظارات از تیم پرسپولیس ندارد، گفت: انتظارات از تیم ما بالاست اما تیم های فوتبال سپاهان، ذوب آهن، استقلال، فولاد و تراکتورسازی با جذب بازیکن امسال قوی تر شدند و به طور حتم تیم سپاهان با سرمربی جدیدش نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است. به هر حال این مسائل انگیزه ما را بیشتر می کند و باید انتظار رقابت تیم های ما با قهرمان فصل گذشته را داشته باشیم چرا فوتبال بدون رقابت پیشرفت نخواهد کرد. 

الدحیل قوی ترین تیم آسیاست 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و الدحیل قطر تیم قدرتمندی است چرا که همه بازی هایش را پیروز شد و حنی یک تساوی هم بدست نیاورده است. آنها توانستند تیم ذوب آهن را شکست بدهند و در حال حاضر قوی ترین تیم آسیا هستند اما ما هم همه تلاش خود را می کنیم تا این تیم قطری را شکست بدهیم. 

او درباره قرعه کشی لیگ هجدهم فوتبال بیان کرد: طبق قوانین لیگ برتر ایران باید با همه تیم ها بازی کنیم اما در برخی از کشورها تیم قهرمان خودش قرعه را انتخاب می کند و این مسئله زیاد اهمیت ندارد چرا که باید با همه حریفان خود بازی کنیم و در نخستین بازی هم به مصاف تیم پدیده مشهد با هدایت یحیی گل محمدی سرمربی جدیدش می رویم. 

برانکو در پایان درباره وضعیت سرپرست آینده تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی های لیگ هجدهم پیش رو داریم برای انتخاب سرپرست تیم عجله ای نمی کنیم. 

بیشتر بخوانیم: 

کاشانی: تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه شگفتی ساز شده است

زادمهر: تیم ملی فوتبال مزد بازی متفکرانه خود را گرفت

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار