کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر مراکش در جام جهانی روسیه مزد بازی متفکرانه خود را گرفت.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر مراکش در چارچوب جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: تیم ملی در 25 دقیقه ابتدایی بازی خوبی برابر مراکش ارائه نکرد اما بازیکنان بعد از آن به خود باوری رسیدند و با پیروزی در این دیدار مزد بازی فکورانه خود را گرفتند. 

او ادامه داد: ملی پوشان تیم ملی در ابتدای بازی با مراکش پر اشتباه ظاهر شدند اما با تعویض های صورت گرفته در نیمه دوم شرایط بازی به نفع ما تغییر یافت و در نهایت با گل به خودی بازیکن حریف به گل برتری دست یافتیم. 

زادمهر درباره بهترین بازیکن تیم ملی در این بازی گفت: علیرضا بیرانوند در چند صحنه مانع گلزنی حریف شد و علاوه بر او ، وحید امیری، پور علی گنجی، سردار آزمون و امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ملی برابر مراکش بودند. 

زادمهر درباره اینکه پیروزی برابر مراکش در روحیه بازیکنان برای رویارویی مقابل اسپانیا و پرتغال تاثیر گذار است، گفت: به طور حتم شرایط تیم ملی برای رویارویی با تیم ملی اسپانیا و پرتغال بهتر می شود و ملی پوشان با روحیه مضاعف به مصاف حریفان قدرتمند خود می رود. 

کارشناس فوتبال درباره نگرانی بایت مصدومیت ابراهیمی و جهانبخش بیان کرد: نفرات خوبی در تیم ملی داریم و اگر این 2 بازیکن به بازی با اسپانیا نرسنند با مشکل مواجه نمی شویم. 

او در پایان درباره بازی بعدی تیم ملی برابر اسپانیا خاطر نشان کرد: تیم ملی اسپانیا برابر پرتغال به نتیجه تساوی پرگل دست یافت و به طور حتم برای پیروزی در دومین بازی به زمین مسابقه می آید و این موضوع کار را برای ملی پوشان کشورمان سخت می کند اما با یک بازی حساب شده می شود از تیم قدرتمند اسپانیا امتیاز بگیریم. 

بیشتر بخوانیم: 

کی روش: برای برد مقابل مراکش جنگیدیم

دیرترین گل به خودی تاریخ جام جهانی

انتهای پیام/ 

اظهارات زادمهر درباره پیروزی تیم ملی در جام جهانی روسیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.