نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: آمریکا اتاق فکرش را از وزارت دفاع به خزانه‌داری منتقل کرده‌ و به دنبال فشار اقتصادی بر ایران است.

انتقال اتاق فکر آمریکا از وزارت دفاع به خزانه‌داری/ مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی تصمیمات عملیاتی بگیرندحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر مبنی بر شکست آمریکا در خاورمیانه، اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای آنکه خاورمیانه مورد نظرشان را با ارزش‌های آمریکایی و غربی شکل دهند، از هر نوع ابزار و راهکاری استفاده کردند.

وی ادامه داد: آنان از روش‌هایی چون جنگ روانی، هجوم نظامی، روش‌های فریب و زورگویی به دولت‌های منطقه و دوشیدن از کشورهایی چون عربستان به دنبال رسیدن به اهداف خود در منطقه بودند.

نماینده مردم شاهین‌شهر متذکر شد: آمریکایی‌ها دنبال آن بودند که سوریه را نابود کنند، عراق را در اختیار خودشان بگیرند و ظرف چند روز یمن را توسط ایادی‌شان تصرف کنند که همه این اقدامات در راستای تحت فشار قرار دادن ایران بود و در نهایت هم به نتیجه نرسیدند.

وی افزود: در شرایطی که آمریکا از طریق این راه‌ها به نتیجه نرسید، اتاق فکرشان را از وزارت دفاع به وزارت خزانه‌داری آمریکا منتقل کرده‌اند و تلاش می‌کنند از لحاظ اقتصادی ملت ما را تحت فشار قرار دهند.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام همواره تاکید کرده‌اند که آنان باید به دنبال حل مسائل اقتصادی کشور باشند، خاطر نشان کرد: اگر مسئولان دور هم بنشینند و تصمیمات عملیاتی برای حل مشکلات اقتصادی بگیرند، قطعا این دسیسه دشمن یعنی فشار اقتصادی بر مردم ما نتیجه‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
خدا از دهنت بشنوه
آخرین اخبار