نماینده شاهین‌شهر گفت: برخی فکر می‌کنند که با الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی، اروپایی‌ها در برجام می‌مانند.

برخی در مجلس و هیئت دولت فکر می‌کنند با تصویب لایحه پالرمو اروپایی‌ها در برجام می‌مانندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه 20 خرداد) طی اخطار قانون اساسی در جریان بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی، اظهار کرد: اشکالات فراوانی در محتوای این کنوانسیون وجود دارد و اصل این کنوانسیون استرداد مجرمانی است که آمریکایی‌ها تشخیص می‌دهند و ما نباید به آنها بپیوندیم.

وی با تأکید بر اینکه چرا با الحاق به این کنوانسیون می‌خواهیم کشور را دچار مشکل کنیم، ادامه داد: گویا هیئت دولت و برخی افراد در مجلس تصور می‌کنند که با الحاق ایران به این کنوانسیون اروپایی‌ها در برجام می‌مانند در حالی که آن روزی که اروپایی ها و آمریکایی‌ها هم در برجام بودند،‌ هیچ کاری نکردند و در حال حاضر منتظر چه چیزی هستیم؟

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند که محبوبیت ترامپ کم شده است در حالی که وی در حال اصلاح اقتصاد کشورش است و محبوبیتش در آمریکا روز به روز افزایش می یابد.

نماینده مردم شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی مغایر با اصل 153 قانون اساسی است و سلطه بیگانه را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
زنده باد حاجی‌دلیگانی
آخرین اخبار