مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : يكی از موارد افزايش تصادف و بروز خسارت به شهروندان ، وجود دست فروشان در كنار جاده هاست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازروابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ، مهدي خضري گفت : حضور دست فروشان در كنار جاده هاي استان يكي از مشكلاتي است كه راهداران با آن برخورد داشته اند چرا كه وجود آنها باعث افزايش تصادف و بروز خسارت هم براي خود شخص و هم براي رانندگان در حال عبور خواهد شد .

وي افزود : رانندگان به دليل نداشتن پيش آگاهي در طول مسير پس از مشاهده اين افراد تغيير مسير خواهند دادكه اين تغيير مسير ناگهاني باعث ناتواني در كنترل خودرو و بروز تصادف و همچنين ايجاد وقفه در ترافيك عبوري خواهد شد .

مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطر نشان كرد :خروج وسايل نقليه از جاده و برخورد با خودرو هاي توقف كرده و سرنشين آن و همچنين خود دستفروشان از موارد ديگري است كه جان و مال شهروندان را تهديد مي كند .

مهدي خضري افزود : بر اساس ماده 7 قانون ايمني راه ها كه استقرار هر شيئي در راه ها و حريم قانوني آن و همچنين هر گونه عمليات كه باعث اخلال در امر عبور و مرور شود ممنوع دانسته است ، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اصفهان جهت حفظ جان و مال شهروندان و تسهيل در عبور و مرور با متخلفان در اين حوزه به شدت برخورد مي كند .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.