مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی گفت: بمناسبت عید سعید فطر از فاز دوم پروژه سیماد ۳ بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌کوروش مصطفوی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی از پرده برداری فاز دوم پروژه سیماد ۳ خبر داد و گفت:در جهت توسعه دولت الکترونیک که یکی از ارکان مهم برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد، همزمان با ایام الله دهه فجر سال ۹۶ با تلاش استانداری و همکاری‌های بی شائبه نهاد  ریاست جمهوری "سامانه سیماد ۳" در شبکه دولت استان به بهره برداری رسید و به عنوان نرم افزار مصوب ارسال مراسلات شبکه دولت بین ادارات استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد:به مناسبت عید سعید فطر از فاز دوم پروژه سیماد ۳ بهره برداری می شود و در این فاز امکان ارسال مکاتبات الکترونیکی به وزارت خانه‌ها مستقیما از درون سامانه سیماد ۳ میسر گردید.

وی افزود:جهت بهره برداری از این امکان راهنمای ارسال مکاتبات به وزارت خانه‌های کشور، طی مکاتباتی در اختیار کلیه ادارات استان قرار می‌گیرد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری این فاز را نقطه شروع ارسال و دریافت مراسلات فرا استانی توسط سامانه سیماد ۳ دانست و نوید داد:به حول و قوه الهی در تلاش هستیم در فاز سوم پروژه سیماد ۳ امکان ارسال و دریافت مکاتبات از سیماد ۳ به بیش از ۱۴۰۰۰ دستگاه اجرائی، اداره و حتی نهاد‌های خصوصی مرتبط با دولت در سراسر کشور میسر گردد.

 

انتهای پیام/م

بمناسبت عید سعید فطر از فاز دوم پروژه سیماد ۳ پرده برداری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.