سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در 4 مسیر منتهی به حرم مطهر همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجید بخت‌آزما گفت: روز جمعه بیست و پنجم خرداد همزمان با برگزاری مراسم عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی، با همکاری پلیس راهور در 4 مسیر اصلی منتهی به حرم، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در خیابان دانش از چهار راه دانش به سمت حرم رضوی از زمان شروع مراسم و اقامه نماز عید سعید فطر تا پایان مراسم در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک از ساعت 6 صبح روز جمعه فعالیت خود را به صورت 24ساعته آغاز خواهد کرد، گفت: به منظور مدیریت بهتر تقاطع های شهر، رصد وضعیت ترافیکی، تعداد اپراتورها این مرکز در روز عید سعید فطر افزایش خواهد یافت.

بخت‌آزما با اشاره به اقامه نماز در مساجد سطح شهر به ویژه در خیابان های منتهی به حرم مطهر، گفت: تجمع نمازگزاران در برخی مساجد سطح شهر، سبب مسدود شدن خیابان پس از اتمام مراسم نماز عید سعید فطر می‌شود که به همین منظور گشت های انظباط ترافیکی برای کنترل ترافیک در این خیابان‌ها مستقر خواهد شد.

انتهای پیام// م.م

ممنوعیت ترافیکی در اطراف حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.