با موافقت اتاق بازرگانی شیراز و اداره کل مالیات فارس جرائم صادرکنندگان و تولید کنندگان نمونه ملی و استانی بخشیده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز اعلام کرد، بخشودگی جرائم مالیاتی در راستای تعامل بخش خصوصی و اداره کل امور مالیاتی استان فارس در حمایت از فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و صادرکنندگان استان در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش تولید کنندگان و صادرکنندگان نمونه ملی و استانی که دارای بدهی مالیاتی قطعی شده در منابع مالیات‌های مستقیم هستند، با قسط بندی اصل بدهی در اقساط ۳۶ ماهه، تمام جرایم قابل بخشش آنان نیز همزمان بخشوده می‌شود.

این گزار ش. حاکی از آن است که تولید کنندگان و بازرگانان دارای بدهی قطعی مالیات بر ارزش افزوده با قسط بندی بدهی در اقساط ۹ ماهه تمام جرائم مربوط به آنان بخشیده می‌شود.

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای همکاری دو جانبه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز و اداره کل امور مالیاتی استان فارس منعقد شده است که بر اساس آن، صادرکنندگان نمونه ملی و استانی استان فارس از این شرایط بهره مند می‌شوند.
انتهای پیام/ت

بخشیده شدن جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.