رئیس فدراسیون بوکس گفت: نفرات تیم ملی بوکس جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا از صفر تا صد توسط خود کادرفنی انتخاب شده اند.

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره  استعفای گل محمدی از سرپرستی تیم ملی بوکس گفت: اول از همه باید بگویم خبر درگیری پیش بوجود آمده در جلسه روز گذشته بین اعضای فدراسیون بوکس و سرپرست تیم ملی را تکذیب می کنم.متاسفانه طی برنامه ریزی ضعیفی که از طرف عیسی گل محمدی صورت گرفت این اتفاقات پیش آمد. با توجه به ایراداتی که او داشت در نشست روز گذشته چندین بار به او تذکر دادم راهی که در پیش گرفته اشتباه است اما بدون اعتنا به تذکرات بنده به کارش ادامه داد.البته نباید از حق گذشت در طول این مدت برای تیم ملی خیلی زحمت کشید.

او درباره دخالت فدراسیون برای انتخاب نفرات جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:اصلا ابدأ این موضوع صحت ندارد چرا که نفرات از صفر تا صد توسط خود کادرفنی انتخاب شده اند.

بدهی به رستوران را تلفنی حل کردیم

رئیس فدراسیون بوکس درباره بدهی به رستوران کمیته ملی المپیک بیان کرد:خوشبختانه این مسئله ختم به خیر شد.در برخی مبالغ با آکادمی ملی المپیک دچار مشکل بودیم که این مسئله را به طور تلفنی حل کردیم اما هنوز بدهی داریم و مطمئنا آن را تسویه خواهیم کرد.

ثوری در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی بوکس و برنامه های این فدراسیون برای ورزشکاران خاطر نشان کرد: طبق برنامه یک مسابقه برون مرزی در مغولستان و همچنین یک اردوی تدارکاتی هم با کشور نیجریه برای ورزشکاران تدارک دیده ایم.البته رقابتی هم در کشور تایلند پیش بینی کرده ایم که اگر مورد موافقت قرار گیرد در آنجا هم حضور خواهیم یافت.

 جانشین گل محمدی به زودی مشخص می شود

او در پاسخ به این سوال که جانشین گل محمدی چه شخصی است،گفت:فعلا سایر نفرات این مسئولیت را بر عهده می گیرند تا ظرف روزهای آینده جایگزین گل محمدی را در سمت سرپرستی تیم ملی مشخص کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس درباره افزایش سهمیه های بوکس برای بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: صبح امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور من، دبیر و نایب رئیس فدراسیون و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر گردید با ۵ بوکسور عازم بازی‌های آسیایی شویم.جا دارد از سلطانی فر،سجادی و صالحی امیری بابت این موضوع کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت در جاکارتا به کار می گیریم

او ادامه داد:طبق این تصمیم قرار است تیم ملی بوکس با پنج ملی‌پوش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور پیدا کند.به نظرم با عنایت به داشته هایمان همین موضوع برایمان کفایت می کند. تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی نیز خواهیم کرد.همچنین پیش از این قرار بود تنها با یک مربی راهی بازی‌های آسیایی اعزام شویم که خوشبختانه تصویب شد با 2 مربی به جاکارتا برویم.

قطعأ پیش بینی کسب نتیجه و مدال کار درستی در جاکارتا نیست

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه چه نتایجی را می توانیم در بازی های آسیایی کسب کنیم،گفت:قطعأ پیش بینی کسب نتیجه و مدال کار درستی در جاکارتا نیست.حتی ورزشکاران تیم قدرتمند قزاقستان هم از گرفتن مدال در آنجا چندان مطمئن نیستند.شک ندارم که با مدال از بازی های آسیایی به کشورمان باز می گردیم.شاید برای برخی ها حذف سه وزن سنگین وزن در جاکارتا یک خبر ناگوار باشد اما معتقدم برای ما یک تلنگر جدی محسوب می شود که با جدیت بیشتری در سبک وزن اهدافی را که مد نظر داریم دنبال کنیم.علی رغم اینکه بوکسورهای ما در سبک وزن دارای شایستگی زیادی هستند اما تاکنون فعالیت هایشان زیاد به چشم نیامده بود.در این یک سال اخیر که ورزشکاران ما در رویدادهای مختلف بین المللی شرکت کرده اند خدا را شکر به نتایج خوبی دست یافته اند که نمونه اش کسب مدال طلا توسط امید احمدی صفا در مهد بوکس دنیا یعنی قزاقستان بود و این برای ما خیلی ارزشمند است.

ثوری در مورد شرایط روز بهانی هم که در اردوی آلمان به سر می برد،بیان کرد: وضعیت آمادگی اش رضایت بخش است و خوشبختانه بدون هیچ مشکلی تمریناتش را در کشور آلمان پیگیری می کند.از طرف دیگر چون دسته فوق سنگین وزن در بازی های آسیایی نیز حضور ندارد فعلا به تمریناتش ادامه می دهد تا انشاالله در مسابقات آینده از حضور او بهره مند شویم.

تقریبا تمام برنامه های ما براساس سند چشم انداز پیش رفته است

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه چقدر از اهدافی را که مد نظر داشته مثبت بوده است،گفت:تقریبا تمام برنامه های ما براساس سند چشم اندازی که تنظیم کرده ایم پیش رفته است.

او درباره حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته تصریح کرد:خوشبختانه تاکنون مسئولان این حمایت های خوبی را از ما انجام داده اند .با وجودی که 2 ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا فرصت باقی مانده اما جناب صالحی امیری لطف کرد زودتر از موعد مقرر بودجه ما را برای حضور در این رقابت ها پرداخت کرد تا با انگیزه بیشتری برنامه هایی را که مدنظر داریم پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:

گل محمدی:لیاقت ما داشتن پنج نماینده در جاکارتا است نه سه بوکسور!/برنامه ما حضوری موفق در المپیک 2020 توکیو است

مظاهری:هدف اصلی ما جوانگرایی است/باید مسئولان ورزشکاران را بیشتر حمایت کنند تا در جاکارتا خوش بدرخشیم

سلطانی فر:بوکس می تواند در یک دوره کوتاه خبر های خوشی را برای ما داشته باشد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار