معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:با تصویب کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ترافیک استان طرح‌های جامعی برای کاهش حوادث رانندگی جاده‌ای به صورت مجزا در دو حوزه درون و برون شهری تهیه می‌شود.

طرح‌های جامع کاهش حوادث رانندگی جاده‌ای خراسان رضوی تهیه می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد مقدوری افزود: این طرح‌ها باید با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و با محوریت دفترفنی استانداریبرای تهیه طرح  کاهش حوادث درون شهری و محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان برای تدوین طرح مربوط به حوادث برون شهری تهیه و در سال جاری اجرایی شود.

وی ادامه داد: ارتقاء ایمنی محور‌های درون و برون شهری و حفظ جان زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) از بزرگترین خدماتی است که دستگاه‌های متولی ایمنی حمل و نقل و ترافیک باید انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه‌های عملیاتی اطلاع رسانی و آموزش از جمله آموزش رانندگان پرخطر، فرهنگ سازی از طریق رسانه‌ها و نیز بحث استفاده از ظرفیت دهیاران در کاهش تصادفات محور‌های روستایی (با آموزش آن‌ها تا پایان تیرماه) واستفاده از توان بخش خصوصی برای ارتقاء ایمنی محور‌ها و همچنین طرح ایمن سازی جاده سیمان مشهد با بهبود وضعیت مبلمان جاده‌ای نیز بررسی شد و نسبت به آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام//ف. ن


تهیه طرح‌های جامع کاهش حوادث رانندگی جاده‌ای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.