مربی تیم ملی کاراته گفت: هفته آینده برای هدایت تیم ملی ازبکستان به این کشور سفر می‌کنم و مطمئنم کاراته ایران بدون من هم موفق می‌شود.

روحانی: تیم ملی کاراته ایران بدون من هم موفق می‌شودحسین روحانی مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد حضورش به عنوان سرمربی در تیم ملی کاراته ازبکستان بیان کرد: در حاشیه لیگ جهانی کاراته وان ترکیه با حضور فرجی و آشوری با مسئولان فدراسیون کاراته ازبکستان صحبت کردیم و قرار شد هفته آینده برای هدایت این تیم به ازبکستان سفر کنم و مطمئنم که تیم ملی کاراته ایران بدون من هم در تمام رقابت‌های آینده موفق می‌شود.

او ادامه داد: در گذشته هم با فدراسیون ازبکستان صحبت‌هایی را انجام داده بودم که به دلیل تغییر و تحول در این فدراسیون پیگیری این موضوع متوقف شد تا در این دوره از رقابت‌ها با صحبت‌هایی که انجام شد با مسئولان این فدراسیون توافق کردیم.

روحانی عنوان کرد: حضور در تیم ملی ازبکستان به عنوان سرمربی، تجربه جدیدی در دوران مربیگری ام است و تمام تلاشم را می‌کنم که در این مرحله هم موفق باشم و به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنم.

مربی تیم ملی کاراته مردان در مورد اینکه نبود او مشکلی برای تیم ایران ایجاد می‌شود گفت: چه من در تیم ملی حضور داشته باشم و چه نباشم تیم راهش را ادامه می‌دهد و من برای تیم ملی ایران در تمام رقابت‌های جهانی و آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در مورد عملکرد ملی پوشان در پنجمین دوره لیگ جهانی کاراته وان در ترکیه بیان کرد: به طو کلی سطح رقابت‌های لیگ جهانی بالا است و تمام قهرمان‌ها و مدال آوران دنیا در حضور دارند. ملی پوشان ما در این دوره عملکرد درخشانی داشتند و برای اولین بار در ۵ وزن فینالیست داشتیم و دیگر ملی پوشان هم به دلیل اشتباهات لحظه‌ای از حضور در فینال بازماندند، اما در مجموع عملکرد ورزشکاران رضایت بخش بود.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: با وجود اینکه اردو‌های کمی داشتیم، اما توانستیم قهرمان جهان شویم و امیدوارم روند موفقیت‌های تیم ملی کاراته تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داشته باشد و بتوانیم در المپیک هم مدال آور باشیم.



انتهای پیام/


اظهارات روحانی درباره حضورش تیم ملی کاراته ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار