پیشکسوت کاراته گفت: نتایج تیم ملی کاراته در لیگ جهانی ترکیه ثابت کرد می‌توانیم در المپیک توکیو مدال آور باشیم.

نصرالله کاکاوند پیشکسوت کاراته کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد تیم ملی کاراته در لیگ جهانی ترکیه بیان کرد: در این دوره از مسابقات جهانی توانستیم نتایج درخشانی را رقم بزنیم و نسبت به دوره‌های قبل عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم. این نتایج ثابت کرد تیم ملی کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌توانیم مدال آور باشیم و افتخارات زیادی را برای کاروان ایران رقم بزنیم.

او ادامه داد: شرایط مسابقات جهانی کاراته لحظه‌ای است و هر ورزشکار اگر تصمیم درستی را در لحظه بگیرد می‌تواند پیروز مبارزه باشد. ترکیب افراد با تجربه و جوان درتیم ملی باعث شده ملی پوشان بتوانند با استفاده از تجربه یکدیگر در مسابقات تصمیم درستی بگیرند و امروز شاهد موفقیت تاریخی آن‌ها هستیم.

پیشکسوت کاراته عنوان کرد: نمی‌توان گفت که حتی ورزشکارانی که به فینال راه پیدا نکردند موفق نبودند بلکه کسب تجربه آن‌ها می‌تواند برای موفقیت‌های آینده تیم ملی موثر باشد و در المپیک توکیو روی سکو‌های قهرمانی قرار بگیریم.

کاکاوند افزود: تیم ملی با عملکرد خوب خود در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه نشان داد در آسیا حرف برای گفتن دارد و برای رقابت‌های قهرمانی قاره کهن آماده است و می‌تواند عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

پیشکسوت کاراته کشورمان در پایان گفت: امیدوارم سطح آمادگی ملی پوشان روز به روز افزایش پیدا کند و عملکرد خوب کادر فنی باعث شود که کاراته کاران با کسب مدال‌های خوش رنگ گام محکمی را به وی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بردارند.

انتهای پیام/

اظهارات کاکاوند درباره عملکرد تیم ملی کاراته در لیگ جهانی ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار