قائم مقام منطقه آزاد اروند گفت: هیچ مشکلی با آمدن گردشگران نداریم و مردم با ایجاد رونق از حضور گردشگران استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام منطقه آزاد اروند درنشست دست اندر کاران تنظیم بازار در منطقه آزاد اروند گفت: رونق اقتصادی موضوعی است که ما در آبادان و خرمشهر به دنبال آن هستیم.

وی با بیان اینکه خرمشهر برای ما جایگاه ویژه ای دارد و تلاش می کنیم به جایگاه سابقش در پویایی اقتصادی و صادرات بازگردد از اصناف خواست  قیمت های مصوب را به سه زبان بر روی کالاها نصب کنند چرا که نظارت و کنترل بر بازار ادامه دارد. 

موسوی معاون اقتصادی منطقه آزاد هم با تاکید بر اینکه کالا با قیمت مناسب برای ارائه در بازار به وفور یافت می شود گفت: تمهیدات لازم برای ایام عید فطر اندیشیده شده است.

بداغی رییس اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر با اشاره به اینکه عراقی ها هیچ تاثیری بر قیمت بازار ما نگذاشته اند گفت : برای عرضه کالای بیشتر در بازار هم مشکلی نداریم.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ تن از ۶۵ تن مرغ منجمد وارداتی،۲ تن گوشت منجمد ۵ تن برنج و گوشت گرم گوسفندی وارداتی در بازار توزیع شده است. 

رییس اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر گفت: کالا با همان قیمت سابق به وفور در بازار یافت می شود و پوشاک و خشکبار شب عید فطر نیز آماده توزیع در بازار است.

امروز همچنین مرادی رییس سابق اتاق اصناف خرمشهر جایش را به هاشمی داد.

انتهای پیام/ د

حضور گردشگران در آبادان وخرمشهر

برچسب ها: اقتصاد ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.