مسعود سلطانی فر طی گفتگوی تلفنی با سرمربی تیم ملی ایران از او خواست تمام تلاش خود را برای پیروزی و شاد کردن مردم به کار گیرد.

وزیر ورزش خطاب به کی روش : صعود مقتدرانه و حضور در جمع 32 تیم برتر فوتبال جهان افتخار بزرگی استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر طی گفتگوی تلفنی با سرمربی تیم ملی ایران گفت: میلیارد‌ها نفر در سراسر جهان بازی تیم ملی ایران را به عنوان نماد‌های ارزشمند کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می‌کنند و بازی خوب شما باعث انسجام و افزایش غرور ملی خواهد شد و نام پرآوازه ایران را پرافتخارتر می‌کند.

در این تماس تلفنی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی، بازیکنان و اردو‌های تدارکاتی بشیکتاش ترکیه و کمپ لوکوموتیو مسکو به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسعود سلطانی فر با تقدیر از زحمات سرمربی و کادر فنی تیم ملی ایران به کارلوس کی روش گفت: تیم ملی فوتبال ایران تنها یک تیم ۲۳ نفره نیست، بلکه قلب‌ ۸۰ میلیون ایرانی همراه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ‏مردم سربلند ایران همواره دعاگوی جوانان ارزشمند و ورزشکار ایران هستند و از شما می‌خواهند که از همه توانمندی‌ها و تجربیات خود برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران استفاده کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود مقتدرانه و زود هنگام تیم ملی فوتبال ایران و قرار گرفتن در جمع ۳۲ تیم برتر فوتبال جهان، افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و با بازی‌های مقتدرانه شما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تکمیل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تقارن اولین بازی ایران با عید فطر را به سرمربی تیم ملی یادآور شد و گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مناسبی به ملت ایران بدهید.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

تماس تلفنی سلطانی فر با کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار