خیریه‌های مجاز دریافت فطریه با هولوگرام مشخص می‌شوندمعاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه 3 هزار پایگاه ثابت و سیار فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند، گفت: خیریه‌های دارای هولوگرام حق دریافت فطریه دارنذ.

محمدهادی سیف معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام اینکه عید سعید فطر 3 هزار پایگاه ثابت و سیار در استان تهران فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند، اظهار کرد: برای ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی دبیرخانه زکات کمیته امداد هولوگرام‌هایی طراحی و بین مراکز توزیع کرده است تا مردم با خیال راحت بتوانند فطریه خود را پرداخت کنند.

وی افزود: همه خیریه‌هایی که این هولوگرام را دارند، از کمیته امداد، بهزیستی، فرمانداری و نیروی انتظامی مجوز لازم را دریافت کرده‌اند و می‌توانند برای جمع آوری ذکات فطریه مردم روزه دار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مرکز جمع آوری فطریه در مصلی‌ها، میادین و مراکز اصلی شهر و استان تهران مستقر هستند، گفت: روزه داران استان تهران می توانند علاوه بر مراجعه به مراکز دریافت فطریه از سه طریق دیگر فطریه ماه مبارک رمضان را پرداخت کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: سال گذشته برای اولین بار بود که همه خیریه‌ها با محوریت کمیته امداد اقدام به جمع آوری فطریه کردند که حدود 6 میلیارد و 200 میلیون تومان فطریه جمع آوری شد و در مدت کمتر از 2 روز همه فطریه‌های جمع آوری شده با رعایت مسائل شرعی صر ف نیازمندان همان منطقه شد.

سیف گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود حداقل 9 میلیارد تومان فطریه در استان تهران جمع آوری شود که این رقم به تناسب جمیت استان تهران رقم زیادی نیست، اما اگر مبالغ جمع آوری شده در مساجد را نیز به آن اضافه کنیم، رقم قابل توجهی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار