معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: 2 هزار و 100 خیر به عنوان حامی جدید در شب‌های قدر برای عضویت در طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت نام کردند.

ثبت نام 2100 حامی جدید برای همکاری با کمیته امداد استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدهادی سیف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در شب‌های قدر و با ایجاد پایگاه‌های جذب حامی 2 هزار و 100 خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت نام کردند، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 3 هزار و 609 نفر به عنوان حامیان جدید طرح اکرام و محسنین اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: در مجموع و با اعلام آمادگی این خیران 4 هزار و 237 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از حمایت این افراد بهره مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به پایگاه‌های جذب حامی شهر تهران در شب‌های قدر بیان کرد: پایگاه جشن رمضان در بوستان گفتگو، حرم امامزاده صالح(ع)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری، مصلی تهران، تعدادی از ایستگاه های مترو و پایگاه‌های کمیته امداد در تمام شهرستان‌ها فعالیت داشتند.

سیف افزود: شهر قدس با جذب 251، ملارد با 234 و اداره منطقه 15 تهران با 181 حامی بیشترین جذب را در شب‌های قدر داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 20 هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 75 هزار حامی خیر و نوع دوست از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

سیف یادآور شد: حامیان نوع دوست طرح اکرام ایتام و محسنین در استان تهران در سال 96، بیش از 60 میلیارد و 625 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار