محمد سلمانی دبیر جشنواره شعر نیاوران گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر نیاوران تا 31 خرداد ماه تمدید شده است.

محمد سلمانی دبیر جشنواره شعر نیاوران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی تا 31 خرداد ماه تمدید شده است، گفت: استقبال شاعران از جشنواره شعر نیاوران در سال جاری خوب بود و به دلیل استقبال زیاد از این جشنواره  و درخواست های زیادی که در خصوص تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر نیاوران داشتیم مهلت ارسال آثار به این جشنواره ادبی تمدید شد.

دبیر جشنواره شعر نیاوران با اشاره به کمیت و کیفیت آثار ارسالی به جشنواره شعر نیاوران بیان کرد: آثاری که به جشنواره شعر نیاوران تا کنون رسیده است هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی خوب بود.

سلمانی با اشاره به تغییرات در  زمینه داوران جشنواره شعر نیاوران گفت:حداقل هفتاد تا هشتاد درصد داوران جشنواره شعر نیاوران را تغییر می دهیم.

دبیر جشنواره شعر نیاوران با اشاره به زمان آغاز داوری در جشنواره شعر نیاوران بیان کرد: آثاری که تا سی و یکم خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره شعر نیاوران می رسد جمع بندی و تقسیم بندی می شود و پس از 10 تا 20 روز از اتمام مهلت ارسال اثر به این جشنواره ادبی،آثار را برای داوری به داورانمان در تهران و شهرستان ها ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه داوران ما از شهرستان ها انتخاب می شوند، گفت:  برگزیدگان جشنواره ما در سال های قبل از شهرستان بودند.

سلمانی تصریح کرد: ما در جشنواره شعر نیاوران دوست داریم شهرستان ها را درگیر داوری در این جشنواره کنیم چرا که شهرستانی ها بر  این باور هستند که پایتخت نشین ها هرچه هست از آن خود می کنند و حق آن ها در این میان از بین می رود از این رو نگاه عمده ما در جشنواره شعر نیاوران به خارج از تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شعر ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار