مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: موضوع توافق توشاک سرمربی جدید تیم ما با الاهلی مصر شیطنت رسانه‌های عربی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که سایت ارم نیوز مدعی شده است که باشگاه الاهلی مصر مذاکرات مثبتی با توشاک سرمربی جدید تراکتورسازی داشته است و این سرمربی ولزی هم با این مسئله موافقت کرده است اما مدیر تیم تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد. 

رضا مهاجری مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن تکذیب این موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خبر توافق توشاک با باشگاه الاهلی مصر شیطنت رسانه های عربی است و این مربی به قراردادش با تراکتورسازی پایبند است. 

او ادامه داد: توشاک یکی از مربیان مطرح است که سابقه هدایت تیم های بزرگ همانند رئال مادرید دارد و تیم های زیادی خواهان جذب این مربی هستند اما او با اینکه لیگ برتر ایران را جذاب می داند به تیم تراکتورسازی پیوست. زنوزی مالک باشگاه همه تلاش خود را انجام داد تا یک مربی طراز اول دنیا را به خدمت بگیرد و او به قولش عمل کرد و با جذب توشاک اقدام بزرگی صورت داد. 

مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت جذب بازیکنان گفت: در حال حاضر علی عبدالله زاده ، محسن فروزان، محمد طیبی و علیرضا نقی زاده را به خدمت گرفتیم و منتظر هستیم تا توشاک به ایران بیاید تا بازیکنان خارجی را با نظر او جذب کنیم. 

بیشتر بخوانیم: 

سرمربی سابق رئال مادرید هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت+ بیوگرافی

الیاسی: تکلیف واگذاری باشگاه تراکتورسازی به زودی مشخص می‌شود

انتهای پیام/ 

واکنش مهاجری درباره توافق سرمربی جدید تراکتورسازی با الاهلی مصر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار