نماینده مردم ارومیه طی تذکری خواست تا نام استقلال و پرسپولیس هم در تحقیق و تفحص از شرکت های وابسته به وزارت ورزش و جوانان قید شود.

قاضی‌پور: نام استقلال و پرسپولیس باید در تحقیق و تفحص از وزارت ورزش قید شود/لاریجانی: شامل این دو باشگاه هم می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی امروز(سه‌شنبه 22 خرداد) مجلس طی تذکری با استناد به بند 5 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: ما نمایندگان این تحقیق و تفحص را امضا کردیم اما متن و سرفصل آن عوض شده است و به کلی تغییر پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: تحقیق و تفحص درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود، اما اکنون به تحقیق و تفحص از باشگاه‌ها تبدیل شده، بدون اینکه هیئت رئیسه با ما 9 نفر تقاضا کنندگان مشورت کنند.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: ‌ما برای تحقیق و تفحص از عملکرد مالی فدراسیون و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اقدام کردیم و اساس بر این بوده است.

قاضی‌پور همچنین اظهار کرد: سال‌های قبل سایت‌ها به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پول می‌دادند در حالیکه تراکتورسازی تک ریالی هم دریافت نکرده است، اما این باشگاه‌ها میلیاردی پول گرفتند.

نماینده مردم ارومیه بیان کرد: باید در عنوان تحقیق و تفحص نام استقلال و پرسپولیس قید شود.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ تذکر قاضی‌پور گفت: این تحقیق و تفحص شامل دو باشگاه هم می‌شود و در مشروح مذاکرات هم قید خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار