سواحل محدوده طرح سالم سازی دریا با ۵۰۰ نفر و مناطق خارج از طرح با هزار ناجی غریق پذیرای مهمانان علاقمند به دریا خواهد بود.

مجید حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درگفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با استفاده از تجربیات گذشته، تلاش شد امسال در اجرای طرح دریا از ناجیان با تجربه تر در زمینه‌های رفتاری، اخلاقی و  فنی استفاده شود.

وی افزود: حقوق ماهانه ناجیان غریق با افزایشی ۱۳ درصدی از یک میلیون و ۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید تا این افراد با انگیزه بیشتری به فعالیت بپردازند.

حسین زادگان با بیان اینکه تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده برای پیشگیری از اتفاقات ناگوار در نقاط مختلف سواحل مازندران نصب شد، گفت: در سالیان گذشته بیش از ۷۵ درصد از غرق شدگی‌ها در مناطق ممنوعه و خارج از طرح بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مناطق پر خطر ساحلی مازندارن را ۳۷۸ نقطه اعلام کرد و گفت: با اینکه بسیاری از این مناطق در محدوده طرح سالم سازی دریا نبودند، ناجیان غریق بیشتری نسبت به پارسال در آنجا مستقر شدند و نظارت مسئولین نیز شدیدتر خواهد بود.

انتهای پیام/ر

استقبال از مهمانان دریا با ۱۵۰۰ ناجی غریق

برچسب ها: هلال احمر ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.