یک موسسه بانکداری آمریکایی به ارائه جدول پیش بینی احتمالات قهرمانی و صعود مراحل مختلف تیم های جهانی پرداخت.

دخالت بورس بازهای آمریکایی در پیش بینی نتایج جام جهانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسسه بانکداری آمریکایی گلدمن ساکس که کارش بررسی نسبت نرخ ارزهای رایج جهان وقیمت طلا است در تازه ترین پیش بینی خود به جای بررسی متغیرهای اقتصادی تیم قهرمان جام جهانی 2018 روسیه را مورد تجزیه وتحلیل قرار داد.

تیم ملی فوتبال برزیل با 87.5 درصد شانس صعود از گروه خود ،60.8 درصد شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی،42 درصد شانس صعود به مرحله نیمه نهایی،27.9 درصد شانس صعود به مرحله نیمه نهایی و 18.5 درصد شانس قهرمانی، از لحاظ وضعیت آماری نسبت به سایر تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه دارای بالاترین شانس است.

پس از برزیل، تیم های ملی فرانسه، آلمان، پرتغال، بلژیک، انگلیس، آرژانتین، اسپانیا، کلمبیا، اروگوئه پس از برزیل دیگر تیم هایی هستند که از شانس زیادی برای کسب مقام قهرمانی برخوردارند.

گفتنی است، تیم های ملی پرتغال و اسپانیا  هم گروه های کشورمان در گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه با 75.2 و79.7 درصد شانس صعود از مرحله گروهی را دارند و با وجود شانس صعود بیشتر ماتادورها به مراحل بالاتر اما این پرتغالی ها هستند که طبق پیش بینی این سایت از شانس بیشتری برای قهرمانی و رسیدن به فینال برخوردارند.

بیشتر بخوانید:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار