کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی مراکش نسبت به پرتغال حریف سرسخت تری برای ایران است.

کاظمی: مراکش از پرتغال قوی تر است/تیم ملی در قلب خط دفاع با مشکل روبروستفرهاد کاظمی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: به اعتقاد من مراکش نسبت به پرتغال حریف سرسخت تری برای ملی پوشان است و بازی اول تیم ملی مقابل مراکش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: چهار سال پیش در خط میانی تیم ملی بازیکنانی همچون جواد نکونام و آندرانیک تیموریان حضور داشتند، اما امسال ما از حضور این بازیکنان محروم هستیم و خط میانی تیم ملی در جام جهانی روسیه آسیب پذیر است. غیبت سید جلال حسینی در قلب خط دفاعی نیز مشکل تیم ملی را دوچندان کرده است. امیدوارم با درایت کادرفنی تیم ملی مشکلات خطوط میانی و دفاعی رفع شود وگرنه از نظر کار هجومی مشکلی وجود ندارد.

کاظمی درباره پیشنهاداتش از تیم‌های لیگ یکی گفت: در حال حاضر چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف دارم و در حال بررسی این پیشنهادات هستم. اخیرا هدایت تیم استقلال جنوب را برعهده داشتم که خوشبختانه به لیگ یک صعود کرد، اما مدیران این تیم دیگر علاقه‌ای به تیمداری ندارند و امتیاز باشگاه استقلال جنوب بزودی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

اظهارات کاظمی درباره بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار