سرهنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی اجرای دوره آموزش کارآفرینی با همکاری موسسات آلمانی

مدیر کل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار، گفت: در صورت همراهی معاون توسعه کارآفرینی وزیر کار، امکان استفاده از منابع و گرنت‌های یونیدو برای اجرای دوره آموزش کارآفرینی بررسی شده است.

رحیم سرهنگی، مدیر کل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه سفر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوئیس برای شرکت در سومین کنگره بین المللی آموزش فنی و حرفه ای در شهر وینترتور بود.

وی بیان کرد: در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با رئیس موسسه فدرال آموزش فنی و حرفه ای آلمان در حاشیه کنگره، در زمینه بازسازماندهی مدیریت آموزش فنی و حرفه ای در ایران به توافق رسیدند.

سرهنگی افزود: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در این دیدار با مسئولان آلمانی برای اعزام نیروی کار ایرانی به این کشور مذاکره کرد. در صورت همراهی معاون توسعه کارآفرینی وزیر کار، امکان استفاده از منابع و گرنت‌های یونیدو برای اجرای دوره آموزش کارآفرینی فراهم خواهد شد.

مدیر کل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار در پایان خاطرنشان کرد: با عملی شدن این موضوع، ضمن تربیت مربی، بومی سازی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار