مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ایثارگران مشمول سهمیه حداقل 25 درصد برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

تشریح وضعیت ایثارگران مشمول سهمیه 25 درصد جهت شرکت در آزمون استخدامیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الله امانی مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری پنجمین آزمون ادواری دستگاه‌ها در تیرماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: بیش از 27 هزار و 600 نفر از ایثارگران متقاضی استخدام در دستگاه‌های مورد نظر برای این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: اطلاعات ایثارگران ثبت‌نام کننده که از سازمان سنجش آموزش کشور اخذ شده جهت تائید نهایی از نظر مشمول شدن در سهمیه حداقل 25 درصد ویژه ایثارگران به ادارات کل استانی بنیاد ارسال شده است.

وی اضافه کرد: ضروری است تمام ایثارگران ثبت‌نام کننده در آزمون یادشده که تاکنون وضعیت جویای کار بودن خود را در سامانه سجایای بنیاد ثبت نکرده‌اند، در فرصت اندک باقی مانده نسبت به ثبت آن اقدام کنند.

امانی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که آخرین مدرک دانشگاهی خود را جهت خارج شدن از وضعیت «دانشجو» ارائه نداده‌اند نیز باید سریعاً نسبت به ارائه مدرک خود به بنیاد منطقه یا شهرستان و ثبت وضعیت جویای شغل بودن خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا که افراد شایسته بدون سهمیه که یتیم هم هستن با هزار بدبختی درس خوندن، آخرش حق استخدامو به ایثارگران دادند حالا بدون سهمیه ها نه پدر شهیدو جانبازی دارن که حقوقشو بگیرن و نه سهمیه ای برای استخدام، پس باید از فقر بمیرن ؟!!
آخرین اخبار