معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از راه اندازی جایگاه های کوچک گاز (CNG)در 17 نقطه شهر اصفهان خبر داد.

علیرضا صلواتی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های همیشگی شهر اصفهان کمبود تعداد جایگاه‌های سوخت به شهروندان به نسبت جمعیت و تعداد خودروها است، افزود: در گذشته شهروندان باید مسافتی حدود ۱۰ کیلومتر را برای رسیدن به جایگاه‌های سوخت طی می‌کردند تا سوخت گیری انجام دهند، از این رو از سال ۹۴ جانمایی استقرار جایگاه‌های کوچک سوخت رسان در نقاط مختلف شهر انجام شد.

وی درادامه تاکید کرد: جانمایی  احداث جایگاه های سوخت با هماهنگی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام و از بین ۲۰۰ نقطه شناسایی شده، ۵۰ نقطه انتخاب شد .

 صلواتی با اشاره به تجربه موفق جایگاه کوچک بنزینی اضافه کرد :  احداث جایگاه های جدید سی ان جی تاثیر بسزایی در مدیریت حمل نقل و ترافیک شهری دارد.

صلواتی ضمن بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی مهندسی ترافیک مدیریت تقاضا و عرضه است،  اذعان داشت :اگر بتوانیم ترافیک شهر را مدیریت و توزیع کنیم ،شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد : هدف مدیریت شهری تامین رفاه و کاهش طول سفر و رفع دغدغه شهروندان است از این رو از جایگاه داران دعوت کردیم تا در راه اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان مشارکت کنند.

انتهای پیام /س

احداث جایگاه سی ان جی کوچک در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.