از ساعت 24 امشب 18 خرداد ماه توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های مصلی، نیکبخت شرقی و شیخ صدوق شمالی در باند شمال به جنوب ممنوع خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اظهار کرد: پلیس راهور مرکز استان در راستای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن روز جهانی قدس به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اقدام کرده است.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی افزود: از ساعت 24 امشب 18 خرداد ماه مصادف با شب 23 ماه رمضان توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های مصلی، نیکبخت شرقی و شیخ صدوق شمالی در باند شمال به جنوب ممنوع خواهد بود و همکاران ما با تذکر و ارشاد که از همین امروز شروع شده به تمام کسبه، ساکنان و مجاوران خیابان‌های مذکور تذکر داده شده و از طریق صدا و سیما و جراید و نصب تابلو اطلاع‌رسانی شده است..

وی گفت: بعد از تذکرات داده شده، در صورت انتقال ندادن خودروهای کسبه و ساکنان از طول مسیر در ساعت 24 امشب توسط جرثقیل انتقال داده خواهد شد؛ خودروهایی که در خیابان شیخ صدوق شمالی پارک باشد به باند مخالف انتقال داده شده و خودروهایی که در طول خیابان‌های نیکبخت و مصلی باشد به پارکینگ سیلوی اصفهان انتقال داده می‌شود..

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: از ساعت 6 صبح فردا روز جهانی قدس در خیابان مصلی از تقاطع فرایبورگ، خیابان مصلی از تقاطع شیخ مفید، خیابان مصلی از تقاطع شهید شاطرگلی، خیابان نیکبخت از تقاطع شیخ صدوق و تمام کوچه‌های منتهی به این مسیر، خیابان شیخ صدوق از تقاطع جنوب پل فردوسی از زیر پل میر و از تقاطع شیخ صدوق شیخ مفید و از سمت چهارباغ بالا تقاطع نیکبخت به سمت شیخ صدوق محدودیت ایجاد خواهد شد.

سرهنگ چلمقانی اذعان داشت: از ساعت 10 صبح فردا چند  حلقه محدودیت دیگر به محدودیت‌ها افزوده خواهد شد که شامل محدودیت از میدان بسیج به سمت تقاطع مصلی آزادگان و از تقاطع شیخ صدوق به سمت مصلی آزادگان است.

وی تأکید کرد: از ساعت 24 امشب پارک وسایل نقلیه و از ساعت 6 صبح فردا در مسیرهای یاد شده تا پایان راهپیمایی تردد غیرمجاز است؛ پارکینگ جنب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) جهت پارک موتورسیکلت‌ها و پارکینگ سیلو جهت پارک خودروهای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری همیشگی همشهریان توصیه کرد که از توقف در طول مسیرهایی که ذکر شد جداً خودداری کنند، حتی‌المقدور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و سعی کنند مسیر خود را با مسیر راهپیمایی هماهنگ کنند تا در مسیرهای جانبی دچار مشکل نشوند.

 

انتهای پیام/م

 

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار