مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای جمع‌آوری زکات فطره و کمک به نیازمندان در روز عید سعید فطر حدود ۸۰۰ پایگاه در استان برپا می‌شود.

مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افزود: در همه مکان‌هایی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود صندوق جمع‌آوری زکات فطره وجود دارد.

مومنی اضافه کرد: همچنین در آستانه عید سعید فطر بیش از ۱۰۰ هزار پاکت برای جمع‌آوری زکات فطره بین مردم مومن در استان توزیع می‌شود.

وی گفت: مردم مومن و خداجو نیز می‌توانند فطریه خود را به صورت الکترونیکی از طریق استفاده از سامانه تلفن گویای ۳۳۸۰۸ و یا شماره گیری کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و همچنین شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۱۱۱۱۹۹۷۳۶۴ فطریه خود را پرداخت کنند.

مومنی با تاکید بر اینکه وجوه جمع‌آوری، در کمترین زمان ممکن میان نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: مبالغ فطریه متناسب با نیاز و اولویت خانواده‌های زیر پوشش و در زمینه توانمندسازی ورفع مشکلات اساسی، ولی نعمتان در بخش مسکن، درمان و جهیزیه هزینه خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: پارسال بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال زکات فطره در استان جمع آوری شد و پیش بینی می‌شود این میزان امسال به ۴۰ میلیارد ریال برسد.

وی در ادامه از جذب ۲ هزار و ۶۰۰ حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان از در قالب طرح مفتاح الجنه از ۷ هزار خانوار زیر پوشش بازدید شد.

مومنی اضافه کرد: در این مدت نیز بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ سبد غذایی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال با مشارکت خیران بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: به همت خیران و نیکوکاران استان از ابتدای ماه رمضان و با صرف ۱۱ میلیارد ریال، بیش از ۷۵ هزار پرس غذای گرم بین ولینعمتان تحت حمایت توزیع شده است.

انتهای پیام/

توزیع ۱۰۰ هزار پاکت برای جمع آوری فطریه در قزوین

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار